2010. október 18., hétfő





A csíkos és mozaikos gyertyáim.

4 megjegyzés:

  1. Szépek a gyertyáid. Én is elkészítettem az első három gyertyámat! A mozaik gyertyám nem olyan lett mint szerettem volna, de azért szép. Piros mozaikokat akartam felönteni sárga viasszal.Minden jól sikerült, de a piros nem lett olyan erőteljes piros. Az ismerősömtől kaptam a színezőt és azt mondta elég pár szem a viaszba. Már beletettem vagy 50 db-ot + feketét is és így lett a végeredmény sötét narancshoz hasonló. Kérdezem tőled: Hogy lehet olyan igazi piros szint elérni? Felteszem a Facebook-ra a képeket róluk, nézd meg ha van időd. :o)

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Szépek lettek, és látom beszerezted a legjobb formákat is hozzá. A színezőből biztos, hogy nem kell bele 50 db. Nem tudom, ez milyen színező (esetleg, ha átküldöd a fotóját, kideríthetjük, mi a gond), én a svájci Exagon cég színezőjét használom és az nagyon jó. Ha a mozaikos gyertyánál egy kicsit "hidegebben" öntöd, akkor jobban elkülönülnek a színek (a darabkák színe a gyertyáétól). A darabkákat hurkapálcával a forma szélére lehet piszkálni. A csillag lett a legjobb. Próbáltad már sárgával önteni?

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Már nem gyertyáztam kb 10 éve,de most újra szeretném kezdeni és az lenne a kérdésem,hogy Te melyik oldalakról rendeled a szilikonformákat? Meg a mozaikos gyertyát hogy kell csinálni?
    Köszönöm!
    Üdv: Kati

    VálaszTörlés

  4. Kedves Kati! A mozaikos gyertyák készítésének leírását el tudod olvasni a 2010. október 18-ai bejegyzésemben. Ott találsz egy linket is, ahol bemutatják fotón is.
    A szilikon formákat itt tudod megvenni:
    http://www.penguinlovestore.com/servlet/StoreFront
    Szia!

    VálaszTörlés